Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~paaula91 | użytkownik

imię i nazwiskoPaulina adresOpole zarejestrowany07.04.2009 @21:05:32 ostatnio na stronie18.02.2014 @13:51:14

Jestem jaka jestem. Mam własne zdanie. Otwarta, szczera, miła Moją wadą jest to, że wiele rzeczy biorę do siebie oraz to, że jestem dość niezdecydowana( wkońcu jak większość kobiet)... Teraz mogę 'tego' nienawidzieć, a za niedługo 'to' polubię. Cóż, taki mój los :P

Lubię poznawać ludzi, otaczać się w dobrym towarzystwie, ale czasem wolę spędzić czas tylko z tymi najbliższymi lub w odludnionym miejscu sama z książką w ręku.

Ktoś kto mnie chce bliżej poznać np. udać się razem na sesję zdjęciową... to chętnię sie na taką propozycję zgodzę.

Pozdrawiam Wszystkich odwiedzających i komentujących



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.maxmodels.pl/paaula91.html
digarty248 komentarze1068 posty na forum1

komputer / sprzęt
wczesniej zwykła cyfrówka Kodak, teraz nowy nabytek: Nikon d60 Obiektywy: Nikkor 18-55mm VR, Nikkor AF-S 50 mm f/1.8G

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Ewela1638    10.02.2010 @16:48:26
_______
..."nie aparat robi zdjęcia,a człowiek"
~Qadosh    17.11.2009 @09:20:05
bardzo dziękuję
_______
“Fotografia nie jest związana z patrzeniem lecz z czuciem. Jeżeli nie czujesz nic w tym na co patrzysz, nigdy nie uda ci się sprawić , aby ludzie patrząc na twoje zdjęcia cokolwiek odczuwali.”
~dreptaq    13.11.2009 @00:15:09
z tym kontrastem-zamierzone jest
_______
-Moto131    13.11.2009 @00:05:32
Przyjemne zdjęcia.
~eemk    02.11.2009 @23:50:20
dzięki za odwiedziny
~focus1969    13.10.2009 @23:31:18
Paulina tylko nie wiem co gorsze czy dym od parowozu czy spaliny od samochodów Pozdrawiam
~focus1969    13.10.2009 @23:26:47
Paulina muszę Cię zmartwić cały czas kurują poc z parowozem na trasie Poznań-Wolsztyn
~Madzia2922    11.10.2009 @15:54:10
Dzięki
~Tahyon    11.10.2009 @14:08:43
Jest wielką prawdą że lepszy aparat robi jakościowo lepsze zdjęcia, temu nikt nie zaprzeczy. Ale kadr czyli kompozycję zdjęcia można opracować nawet w oparciu o idioten-camera z paczki zapałek o cyfrówce nie mówiąc Możesz robić kiepskie jakościowo ale zanim kupisz lepszy sprzęt to trenuj kadry do upadłego bo jeśli np lustro kupisz to będzie koniec delikatności. Jeśli ktoś ma lustro to tutaj musi pokazać jakiś poziom inaczej jest rzeźMiłego dnia życzę i powodzenia
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~Tahyon    08.10.2009 @15:58:05
Troszkę pokory szacowna niewiasto. Tutaj liczy się pokora a braku szacunku do konstruktywnych komentarzy nie znoszę. Na poważnie popracuj nad sobą a już na pewno nad swoimi pracami. Ja portrety robię dla zabawy ale nie tylko, widać po galerii. Naucz się operować własnym aparatem to pogadamy. Miłego dnia
_______
Racja jest jak dupa - każdy ma własną

Ludzie nisko ocenili Twoją pracę. Więc weź się do roboty, trenuj i pokaż co naprawdę potrafisz.
~czarek83    22.09.2009 @16:37:39
eee tam marne... nie mam już co wystawiać
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~AgnesaX    12.09.2009 @11:52:18
Dzięki za komentarz i zapraszam ponownie
_______
Nie dziękuj oceń moje prace
~jedrus1969    12.09.2009 @11:47:43
_______
Ktoś powiedział-pomysły trzeba mieć , techniki można się nauczyć !
Dziękować i owszem , oceniać jak najbardziej !!
+Ioreth    10.09.2009 @19:03:54
Masz kiepskie informacje z tą lustrzanką.
Owszem, może chciałaś na zdjęciu przedstawić płynącą motorówkę, ale to na gałęziach skupia się wzrok, zaraz potem dostrzega krzywy horyzont. I nic poza tym. Zdjęcie Ci nie wyszło.
_______
~Tim0n    09.09.2009 @17:25:32
fęk ju
~rool    27.08.2009 @21:35:33
tak tak ;p
_______
zapraszam do siebie.
~focus1969    12.08.2009 @21:45:29
dziękuję i pozdrawiam serdecznie
~carmelltea    12.08.2009 @08:06:21
Dziękuję
~vivons    28.07.2009 @14:38:54
dziękuję
_______
Nie musisz dziękować , poprostu oceń zdjęcia.
~czarek83    28.07.2009 @12:51:59
dziękować o piękna Pani :D
_______
To ludzie tam chodzą? Chodzą. A czy tam coś jest? No, góry. To po co tam chodzą jak tam nic nie ma?
~GrzegorzFranek    27.07.2009 @18:56:01
Dzięki i pozdrowionka z Brzegu
~anekskakanek    27.07.2009 @18:47:49
~Filipeq    19.07.2009 @17:26:38
noramlenie dzieki za komenty:D
~Karata    19.07.2009 @17:06:38
thx
~Krzysimir    19.07.2009 @16:48:16
Dzięki wielkie za komentarz.

P.S. Fajne fotki wrzuciłaś
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt